Huisregels

  • Om het verblijf van al onze gasten zo prettig mogelijk te laten verlopen hebben wij een aantal huisregels.
  • Aankomst is vanaf 15.00 uur
  • Afscheid tot 10.00 uur (m.u.v. een weekendverblijf van vrijdag tot zondag 20.00 uur)
    Alle woningen zijn rookvrij. Buiten staan potten voor uw as en peuken.
  • Neem kennis van het calamiteitenoverzicht.
  • Laat de deuren vrij, dit is uw vluchtroute!
  • Veroorzaak geen geluidsoverlast en respecteer de rust voor de omwonenden.
  • Zorg bij afwezigheid dat uw woning op slot is. Wij zijn niet aansprakelijk voor het vermissen van eigendommen.
  • Van diefstal doen wij aangifte.
  • Wij dragen geen verantwoordelijkheid voor verlies, diefstal,ongeluk, persoonlijke blessures, medische kosten of schade aan goederen veroorzaakt door persoonlijke oplettendheid of door omstandigheden buiten ons bereik.
  • Wij zijn milieubewust, dus gebruik niet onnodig veel water, doe de lampen uit en gelieve het afval te scheiden in de daarvoor bestemde bakken.
  • Het overige afval kunt u kwijt in de molok container die op het erf staat.
  • Wanneer u wilt wassen, kunt u gebruik maken van onze 10 kg wasmachine en droger. Dit kost €5 per was- of droogbeurt.
  • Bent u uw bedden- of linnengoed vergeten? Deze kunt u alsnog bij ons huren.
  • Mocht u het nalaten om beddengoed te gebruiken, zullen wij de extra reinigingskosten in rekening moeten brengen.
  • Op de bedden is al gezorgd voor waterdichte matrashoezen, maar wij vragen wel extra maatregelen te nemen bij incontinentie. Eventuele extra reinigingskosten zullen wij hiervoor anders in rekening brengen.
  • Bij vertrek graag de bedden afhalen en het beddengoed bij elkaar leggen in de hal. De matrasbeschermhoezen kunt u laten liggen (mits deze niet vies zijn).
  • Wij verwachten dat de huisjes netjes opgeleverd worden (bezemschoon, servies schoon teruggeplaatst, vaatwasser leeg, meubilair op de juiste plaats, afval weg). Wanneer dit niet het geval is, zullen wij de extra schoonmaakkosten van €60 in rekening brengen.
  • Het verblijf van huisdieren is toegestaan. Graag erop attent zijn dat de dieren niet op de bank en op de bedden gaan liggen. Houd uw hond aangelijnd i.v.m. andere aanwezige dieren op de boerderij.
  • Tijdens uw verblijf mag u gebruik maken van het zwembad en de snoezelruimte. In het zwembad mag niet worden gegeten en gedronken. I.v.m. het waterpeil van 1.40 m. mag er absoluut niet worden gedoken. Wanneer u gebruik maakt van de snoezelruimte, graag uw schoenen uitdoen. Bij het verlaten van de ruimte graag de spullen weer opruimen en de muziek uitzetten.
  • Wanneer u gasten krijgt tijdens u verblijf, kunnen deze tegen betaling ook gebruik maken van het zwembad en snoezelruimte.
  • In Heusden bevindt zich een SPAR supermarkt, waar u tevens uw kaarten kunt posten en kunt pinnen. Voor meer winkels en horeca kunt u terecht in het centrum van Asten.

Algemene voorwaarden

  • Een reservering is definitief wanneer de aanbetaling is voldaan (binnen 10 dagen na boeking).
  • Annuleren is mogelijk uiterlijk twee maanden van te voren. Wanneer u tussen de 4 en 8 weken voor aankomst wilt annuleren wordt 50% van de factuur in rekening gebracht. Vanaf 4 weken voor aankomst bedraagt dit 100%.
  • Bij de huurprijs is het volgende inbegrepen: – schoonmaakkosten -G/W/L – gebruik van alle faciliteiten. Toeristenbelasting is niet ingegrepen (1,35 p.p.p.n.).
  • Wanneer de huisjes op de vertrekdag niet voor 10.00 uur leeg zijn, wordt er een extra dagdeel à 60 euro in rekening gebracht.
  • Het is raadzaam een annuleringsverzekering af te sluiten. Puur de Peel bied deze service niet aan.                       
  • Zwembad betreden op eigen risico. Dit geldt ook voor de speeltoestellen en trampoline.
  • Er mag niet zelf gebarbecued worden i.v.m. brandveiligheid. Wij doen dit graag voor onze gasten, vraag naar de mogelijkheden!
  • Puur de Peel heeft het recht om de waarde van kapotte spullen in te houden van de borg.
  • Puur de Peel heeft het recht om eventuele kosten voor het reinigen van een matras (incontinentie) in te houden van de borg.
  • Puur de Peel heeft ten alle tijden het recht om de prijzen aan te passen (eventuele stijging van energiekosten)
  • Ondanks alle zorgen van Puur de Peel kan het voorkomen dat u een gerechtvaardigde klacht hebt. U moet deze klacht ter plaatse en direct met Ans en Eline opnemen om ons in de gelegenheid te stellen e.e.a. onmiddellijk op te lossen. Mocht de klacht niet tot tevredenheid worden afgehandeld, dan heeft u tot uiterlijk 1 maand na vertrek van Puur de Peel de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen.